|  | 
|  | 
| 

| |||
| 
 | |||
|  Sv: Hemma igen från bland annat Tilos 

Ja visst är Tilos en pärla!! Vi fick tyvärr bara en vecka i år, men det blir flera nästa! Hade myggen försvunnit när ni åkte hem? Jag avslutar också Kretasemestern i sept/okt med en vecka i Paleochora. Hoppas att jag kommer att gilla byn. Lissi | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Hemma igen från bland annat Tilos     | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Tack Masse - Jag är så glad att träffa denna ö   Lissi - Vi var där 10-26 juni och hade inga problem med myggen. Jag smorde mig i och för sig med Mygg-A varje kväll. Jag kanske fick tre myggbett på hela tiden. Myggen kanske inte tycker om mig  Lena | 
| 

| |||
| 
 | |||

Vi var där 11-18 juni och jag var alldeles sönderbiten trots att jag hade MyggA + en spray US nånting  och så provade jag en tredje jag köpte på Farmakeion!  dessutom hade vi "myggjagare" i väggen när vi lämnade rummet. Jag har myggornas favoritblodgrupp  På morgnarna när jag satt på balkongen för att se soluppgången så fick jag vira in mig helt och hållet i mitt lakan för att slippa myggen som kom... De andra gångerna på Tilos har jag inte blivit biten på detta sätt. Lissi | 
| 

| |||
| 
 | |||

Håper myggen er borte til vi kommer til Tilos neste uke!
		 | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Och ni fick bagaget både dit och hem. Naxoss? Vi kommer efter till Pale, men inte förrän i december, så det blir inga träffar denna gången. Birgitta. | 
|  | 
| 
 |  |