![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Takk! Jeg har sendt Mail til Ampelos for noen dager siden - ikke fått svar. Jeg har nå blitt så nysgjerrig på Amorgos også - så mange her som skriver godt om øya. Skulle gjerne vist om det går smidig å kombinere amorgos med folegandros. Leser her om " Mikes room" på Amorgos. Finnes det en hjemmeside?
|
|
||||
|
||||
![]()
Om jag inte visste hur länge jag skulle stanna skulle jag säga det vid bokningen. Typ "jag vill ha tre nätter men det kan också bli fem-sex" - och se om uthyraren går med på det.
Jag skulle däremot inte boka sex nätter och sedan räkna med att jag kunde åka efter tre. Det är att bryta ett ingånget avtal. Andra som kunde ha betalat för samma nätter kan ju ha fått nej för att jag redan bokat. |
|
||||
|
||||
![]()
Det är i Chora ni ska bo. Finns många bra boenden där. Bara att kolla på nätet. Jag har bott på Aegeon och Polikandia. Båda var bra. Fata Morgana ligger läckert med havsutsikt. Eva
|
|
|||
|
|||
![]()
Bra tips, inkfish! Takk, jeg tror også Chora er best
![]() Hvis noen vet noe ang fergeforbindelse Amorgos - Folegandros, er jeg happy for å få høre ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Hotellet finns på booking.com, annars kan du ju mejla direkt till ägaren Theodoros! Mvh Sunny (som ska bo där igen i september) Mejladress till Mike hotel, hotelmik@otenet.gr |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tror att ni måste åka via Naxos.
|
![]() |
|
|