![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Ön Agistri utanför Aten kanske är ett alternativ? Barnvänliga stränder och småskaligt. En hel del greker kommer ut över helgerna dock. Men någon charterö är det inte nu längre. Kort båttur från Pireus, det borde inte bli så dyrt även om man är en stor familj.
Katitzi ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack alla för mycket bra svar. Jag ska genast kolla upp alla era förslag. När man kollar färjor/båtar finns det då någon hemsida som täcker flest båtar och avgångar? För det finns ju ett par olika hemsidor men vilken är eg bäst?
Sara |
|
|||
|
|||
![]()
Jag tror minsann att vi satsar på Pireus -Syros kl 17.30 samma dag som vi landar. Stannar ett tag på Syros och sedan far därifrån till Milos å sen vidare till Sifnos och Serifos eller kanske bara en av öarna, beroende på vad vi hinner med. Känns mkt bra. Tack igen.
Jag lär säkert återkomma med fler frågor.... |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Arne!
Nu när vi bestämt t oss för Syros o eftersom vi anländer sent så tänkte vi förboka några nätter på Argo Studios men deras hemsida verkar inte funka. Jag kommer i vart fall inte in så jag kan se vare sig kontaktuppgifter eller pris. Vet du månne varför? Sara |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Annars är Angistri fint! |
![]() |
|
|