Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2006-02-08, 14:31
Athanasia Athanasia är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Bara Grekland eller?

Vi "hamnar" också i Grekland 2ggr/år...skulle inte offra varken pengar eller semesterdagar på att åka nån annanstans.(har varit i Turkiet för flera år sen vid 2 olika tillfällen,sista minuten och Turkiet var det billigase alternativet då)
Svara med citat
Gammal 2006-02-08, 14:59
Anna Pernilla Anna Pernilla är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2005

Eftersom jag jobbar på Gardermoen har jag möjligheten att resa runt billigare än andra.Tyvärr räcker inte varken semesterdagar eller semesterkassan till allting .Men 1/år måste jag åka till Grekland .I vår väntar Shanghai.Där är det billigt,å massor att shoppa !
Svara med citat
Gammal 2006-02-08, 15:11
nilams avatar
nilam nilam är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005

Ja, det blir några resor per år. Vi brukar variera oss med minst 2 olika länder men i år är de två inbokade resorna båda till Grekland - faktiskt båda till Kreta! Det kan man ju säga här utan att behöva förklara sig närmare men annars, när man säger att man ska till samma ö 2 ggr med drygt en månads mellanrum, så undrar de flesta om man inte är riktigt klok (ska iallafall inte till samma ställe på kreta båda ggr)
Nu blev det så i år men jag vill helst se något nytt, helst ett nytt land, varje år och också återvända till något ställe där man trivs varje år... och då måste det ju bli minst 2 resor

Malin
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:10.