![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
I drömmen ser det ju underbart ut Janne! Men i verkligheten kommer ni ju bara att rusa från det ena stället till ett annat. Själv blir det bara ett stopp på vår tvåveckorsresa i Juli
![]() Santorini och sen hem därifrån ![]() ![]() ![]() Yeasou ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Är det jobb eller semester?
![]() Kanske ni bara stannar några timmar på någon ö som transfer? Så kan ni stanna lite längre på någon ö... Annars blir det knappt två nätter på varje ö… Vi ska också vara ute 3 veckor: Aten, Naxos, Schinoussa, Amorgos, Iraklia, Naxos, Schinoussa, Aten Tycker det blir lite mycket o snurrigt men ni ska ju vara på 11 ställen… ![]() Funderar Pyttan ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tycker det låter fruktansvärt stressigt. Någon semester blir det definitivt inte, men det kanske inte är meningen heller. Frågan är om det överhuvudtaget GÅR att skutta runt sådär, rent mentalt. Jag tror att ni kommer att fastna någonstans.
![]() Vi har lekt med tanken att svika Karpathos nästa år för att testa Skiathos - Skopelos - Alonissos i stället, en vecka på varje ö, men för mig känns till och med det stressigt. ![]() ![]() ![]() Karin som är på väg ner om tre veckor ![]() |
![]() |
|
|