Citat:
Ursprungligen postat av Kalimera
Grattis!
Du är inte alls galen, du klok. Ingen vet något om framtiden, och kan man njuta av livet så ska man göra det.
Jag hade utan tvekan åkt med den båten. Om flyget gick från exempelvis Santorini så hade jag åkt dit dagen innan, men när det gäller Aten så väljer jag att chansa, och har så gjort flera gånger, och båten har alltid varit i tid. Det kostar mycket att bo en natt i Aten, och känslan att komma till en bullrande kaotisk storstad efter sex veckor på lugna Amorgos är förskräcklig.
|
Då får jag ha is i magen och chansa då!..

Har för mig att flygbussen går ganska ofta under dagtid! Någon som vet hur mycket det kostar att åka taxi från Pireus - flygplatsen??
Citat:
Ursprungligen postat av Smultron
Visst är det vackert i området ovanför Egiali! Om du inte redan har gjort det så kan jag rekommendera att du från Langada fortsätter till klostret Panagia Epanochoriani. Vandring dit och tillbaka är så otroligt vacker! Och utsikten ner mot havet på vägen tillbaka går definitivt inte av för hackor! 
|
Tack för tips!..

..Den vandringen ska jag absolut försöka göra, någon dag när det inte är så hett, vet inte hur många grader det kan vara nu, men minst 25 skulle jag gissa på i skuggan, skönt!..
Citat:
Ursprungligen postat av yannis
Då kanske vi träffas säkert FLERA dagar, då vi kommer den 29 maj och 12 dar framåt.
Men tyvärr kan vi inte följa med på dina vandringseskapader. Bara genom dina underbara foton.
Birgitta (direkt från Naxos).
|
Ja, det skulle vara riktigt kul att träffa Er, vi får ordna det längre fram!..
Sunny(direkt från Egiali)..