![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Haha, jag tycker du verkar klara dig rätt bra, Monica
![]() När vi härförleden checkade in på ett hotell på Canaries, så halade portiern upp två internetinloggningar till min fru och mig. Stolt proklamerade han att man måste ha en inloggning per enhet och han trodde att vi säkert ville ha detta. Vi tittade på varann, jag min fru och min dotter och förtäljde att vi i så fall behövde sex inloggningar. Han började frenetiskt skriva ut fler koder, samtidigt som han mumlade nåt om "new generation".. ![]() /Wolfen |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Monica ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Du har ingen chans att ångra dig! Du kan bara vara tacksam över, att du fick vara med om den! Att ungarna våra får hjälpa oss, får vi tåla. Någonting mer än oss, kan dom ju få kunna. Resten har ju vi lärt dom!
/ Jannis |
|
|||
|
|||
![]()
Ja, det är förunderligt med all denna teknik.
Mitt treåriga barnbarn höll på att bryta ihop häromveckan , när hon stod och drog med handen över TV-skärmen från höger till vänster och det inte blev en ny bild ![]() ![]() Jag är så glad att jag ialla fall kan så mycket att jag kan boka resor över internet! Tack Monica för härlig läsning! Du är verkligen en av dem som gör Kalimera till ett gott inslag i vardagen! |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ni som redan gått i pension kan i alla fall pusta ut lite! Vi som har några år kvar känner oss väldigt stressade och pressade att försöka hinna med allt nytt på arbetsplatserna. Nu ska man fixa olika appar på iPad och nyss fick vi en ny skrivare på jobbet med konstiga inloggningar och koder för att kunna skriva ut....
![]() ![]() Katitzi ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Katitzi, jag tröstar mig just med det...
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|