![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi har aldrig åkt till Grekland i juli, men jag tror 25-30 Euro är lite i underkant för 3 personer och i juli. Man har högsäsongspriser på dom flesta boenden då. Lägg till kanske 15 Euro. Om man sen vill ha frukost på stället brukar det komma till cirka 5 Euro p/p.
Hotel Agios Prokopios på Naxos är perfekt om man har en småtting. I princip kommer bara brödbilen (kl.7) och vänder eftersom vägen slutar vid hotellet. En pool och en liten barnpool som barnen älskar. Riklig frukostbuffe serveras mot tillägg.Det är 3 minuters gångväg till stranden. Jag skrev tidigare att det fanns gäss och en åsna där. Hon heter Birbolle och är välskött, snäll och fin. Om en dryg vecka kommer vi dit och då rapporterar jag om Vaggelis och Effi har skaffat något nytt djur. Kattor finns alltid (som vill ha mat) Om ni är intresserade av boendet tag då kontakt direkt med Vaggelis, det blir billigare än att gå in på booking.com. Birgitta, som längtar nu. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag tror att vi ska boka Hotel Prokopios de sista dagarna på vår tur. Jag vet att vi brukar vara lite sugna på att bada i sötvattenspool efter många dagar på stränder. Det vore jättekul att få en rapport från dig om alla djur. Vår pojk är mycket förtjust i djur av alla de slag. ![]() Brukar ni förresten äta hotellets frukostbuffe eller är det mer prisvärt att ordna egen frukost? Vi siktar som sagt på att hålla kostnaderna nere så gott det går under denna resa. |
|
|||
|
|||
![]()
Vi gör alltid frukost själva, får vad vi vill äter när vivill och mysfaktorn stor att sitta på balkong eller uteplats o njuta. Bor heller oftast inte där man erbjuder frukost.
Om man fixar att gå lite rekommenderar jag också Schinoussa, många trevliga stränder och inte överbefolkat. AntiParos är ju alltid Antiparos om man har varit där innan o gillar det, men där är mycket mer folk nu känns det som än för ett par år sedan. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Fullkomligen älskar Maistrali och dess värdpar. Äter/fikar/dricker/spelar bg alltid där. Har dock inte bott där. Bor på Agnantema. Åker dit om en månad igen. MEN en slagning på M, på booking eller så, ger priser som inte är i paritet med verkligheten.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Får maila istället för att använda booking. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag håller på att reka Schinoussa nu, så tack för tips! Annars håller jag med om Anti! ![]() |
![]() |
|
|