![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej, på Er!
Nu är jag äntligen ombord på BLUESTAR sen en timma, avgick exakt 17.30 lokal tid från Pireus hamn, Gate E7. Måste ge PHIDIAS Hotel 11 stjärnor av 10 möjliga... Vilken service, killen som körde mig till hamnen, såg till att jag blev avlämnad vid rätt gate och att det fanns biljetter kvar att köpa till båten, vilken service!.. ![]() Ni som undrade över wifi ombord, så kostar det 3 euro för tre timmars surf. Nu kommer jag ju att få se fler öar på väg till Amorgos som är sista ön på denna rutt, härligt att sitta ute på däck i solen. Jag köpte airseat men det finns en del platser lediga, det är mycket folk men inte fullsatt. En hel del fransmän som har semester nu, några svenska turister har jag inte råkat på, men det finns säkert! Det finns ju iaf en!!.. ![]() Ja, gud så härligt att vara på väg.. när jag kommer fram till Katapola, kommer Maria från Pension Amorgos och möter mig vid denna okristliga tid på dygnet klockan lär ju vara strax före 03.00... ![]() Har haft intensiv mejlkontakt med Marias dotter så det känns som om vi redan känner varandra!.. ![]() Nu ska jag luta mig tillbaka och bara njuta.. vi hörs snart igen!! Sunny ![]() |
|
|