![]() |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Fast måste publicering av gamla foton betyda att man längtar tillbaks till den tiden eller att man tyckte allt var evigt solsken då?
Det kan ju också handla om att man bara tycker det är kul att se samma plats i två jämförande perspektiv och inte lägger in så mycket mer i det än så. Eller att fotot visar en plats eller speglar en viss period som var viktig i ens liv just då. Men att man inte, för den skull, vill tillbaks till den tiden. |
|
|
||||
|
||||
|
Ja, förr fanns det en (!) tv-kanal som visade Palme som hälsade på flaggviftande barn. Dvs, vi bodde ju i Nordkorea! (snodde jag från Alexander Bard)
![]() Nä, skämt åsido. Allt var faktiskt inte bättre förr. Vi kommer noga bara ihåg det som var roligt och vi var unga och vackra. Nu är man ju inte ung längre... ![]() Det är precis som vi grabbar (ja, grabb är man alltid). Från lumpen kommer man bara ihåg det som var kul, men inte f-n skulle man göra om det! /Netwolf |
|
|
||||
|
||||
|
Den gamla goda tiden? Så fan heller, sketen lön och inte fan hade man råd att åka till Grekland. Jag vill inte tillbaka dit i alla fall.
|
|
|
|||
|
|||
|
Nä, skämt åsido. Allt var faktiskt inte bättre förr. Vi kommer noga bara ihåg det som var roligt och vi var unga och vackra. Nu är man ju inte ung längre...
![]() /Netwolf[/QUOTE] Men vackrare än någonsin... ![]() ![]() Sunny
|
|
|
||||
|
||||
|
Javisst är vi vackrare! Kvinnorna i alla fall...såg min klasskamrat som var med om en 50-års studentåterträff och hon blev faktiskt förvånad.
|
|
|
|||
|
|||
|
|
![]() |
|
|