Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2006-02-03, 22:04
Ias avatar
Ia Ia är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Vart i Grekland gick er första grekresa?

Rhodos 1981, 17 år og reiste uspesifisert helt alene..."bodde" hver kveld på Playboy disco i Ixia i en uke. 2 mnd. senere reiste jeg alene gjennom Europa på interrailbilett, toget gjennom Jugoslavia hadde både gjeiter og høner ombord og det var ståplass...,fant overnatting i Athen på en sovesal ett eller annet sted, ble bare med et par karer (roomraggere) som fant meg på toget rett før Athen. Fant en metro neste dag som førte meg til Pireus og tok båten derifra ut til Rhodos, buss videre ut til Tholos hvor jeg var 1 1/2 mnd. Selvfølgelig en gresk gutt inne i bildet, Rent a bike på Doretha Beach..

At jeg kunne finne på det og turte.. Min datter på 16 år får aldeles ikke dra på den måten neste år !!
Så ble det ikke mere Rhodos før nå sist sommer... en litt anderledes tur

Ia
Svara med citat
Gammal 2006-02-03, 22:37
anoula
Gäst

Citat:
Ursprungligen postat av Ia
Rhodos 1981, 17 år og reiste uspesifisert helt alene..."bodde" hver kveld på Playboy disco i Ixia i en uke.
Minns du han som jobbade i pälsaffären ovanpå discot ? Senast i november förra året fick jag höra många roliga historier från hans tid som "Playboy's John Travolta".
Svara med citat
Gammal 2006-02-04, 10:57
bjorn bjorn är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005

Till Kreta 1984,Hersonnisos som då inte var vad det är idag,vi har åkt förbi och sett skillnaden.Det har blivit totalt 12 resor till Kreta hittills.Det blir säkert fler.
bjorn
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:07.