![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Vi bodde første gang på "HARIS" noen netter i april 2007. Så besøkte vi ikke Paleochora igjen før i mai 2011, da bodde vi på "LIBYAN PRINCESS", fordi vår sønn og samboer gjerne ville det! D e r bor ikke vi igjen, selv om vertskapet var veldig serviceinnstilt/trivelig og standarden fhv høy! Vi tilbrakte November 2013 i Paleochora og valgte "HARIS" ![]() Det var ikke hverken pga vertskapet, eller kafeen, selv om Flora er veldig hyggelig ![]() Vår leilighet på Haris var lys ( mange skriver at det er så mørkt inne på Haris), den hadde to vinduer med trivelig utsikt i tillegg til den brede balkongdøren, og romslig balkong, og - ikke minst, utsikten!!! ![]() Leiligheten var ren, romslig og sengene var gode/ passet oss godt i alle fall ![]() Vi syntes vi fikk v e l d i g mye for pengene, 350 Euro/mnd ![]() Haris er forlengst booket for November i år og ![]() Jeg vil gjerne ha med familien/barnebarna til Paleochora en gang, d a vil jeg gjerne bo på "Villa Marise", eller et av de andre to hotellene på samme området, pga bassenget. Om vi selv velger et annet hotell enn Haris i Paleochora en gang, velger vi nok "Sandy Beach Hotel", det "fant" jeg i april 2011 ![]() Vi har enda ikke bodd der, men beliggenheten er perfekt synes vi ![]() |
|
|