![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Ruby ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Ruby |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Ruby |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Man kan alltså bada utan att doppa huvudet men inte doppa sig utan att doppa huvudet? ![]() Ruby |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Jaa det ser ju så huvudlöst ut ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Åsså kan man doppa i grytan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Ruby |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Den som lyckas doppa huvudet utan att ha det med sig har i alla fall i mina ögon genomfört en bragd och borde belönas med simborgar-märket. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
http://www.simforbundet.nu/ssf/simma...Baddarenbl.htm Ruby - som faktiskt har tagit Baddaren en gång i tiden ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Den största hittills kända badkrukan är Nolans 'Water Resist Carbon Headbasher II' storlek 61 XL som används vid höga hopp i grunda vatten.
//PO ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jo efter lite bläddrande i familjealbumet hittade jag denna bild av morbror Frans, tagen vid en prisutdelning i Potsdam. Morbror vann silver i grenen tyska hoppet i barnbassäng. Hjämen är en tidig prototyp men principen är ännu idag densamma.
Morbror Frans blev 34 år och 70 cm, må han vila i pik. //PO ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Snacka om cyklop!!! ![]() Det tog ett tag innan jag fattade sambandet med Carbon, men NU förstår jag att det har något med åldersbestämmandet av morbror Frans att göra ![]() Undrar förresten om han håller på reinkarnera sig... enligt uppgift är min dotters gymnastikdirektör i grocess i nionde månaden och barnet sägs ligga i pik... Kan det vara MF som dyker upp igen i den grenen?? |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|