![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi har vært en gang (to uker) på Kalymnos, og bodde sentralt i Pothia. Når vi skal tilbake dit, er vi ikke det minste i tvil om at vi kommer til å bo samme sted igjen. Pothia virket som en genuin gresk by som lever sitt eget liv uten å være så påvirket av turismen, mens "badebyene" i vest ikke har noe spesielt særpreg i forhold til hundre andre småbyer som lever av turisme. Bystranden i Pothia var helt Ok for oss, som ikke er spesielt opptatt av strandlivet.
|
|
|||
|
|||
![]()
Har du förslag på bra ställen att bo på i Pothia?
|
|
||||
|
||||
![]()
Eftersom jag är god vän med Antonis Antonoglou som har Villa Melina tipsar jag förstår om det hotellet...har hemsida.22430-22682.
Katerinas är ett annat familjärt hotell centralt i stan.22430-23873 Sen finns Panorama, Olympic, Evanic och några till. Mitt i smeten men ändå inte. Totala lugnet finner man i Emborio, där vägen tar slut, Hotel Pandelis Michas 22430-40063 Några fler ställen i Emborio och Skala finns. Däremellan finns Myrties-Masouri-Armeon. Många kommer att tipsa dig om sina favoriter där! De flesta har inte öppet innan säsongen börjar, man brukar börja rusta , feja,måla,fixa i mars. |
|
||||
|
||||
![]()
Vi bodde på Katerina, sentralt i Pothia, men likevel godt skjermet mot hovedgatene som går på begge sider av hotellet. Pool, 8 - 10 min å gå til havnen, hvor det meste skjer. Vi trivdes, og kan godt tenke oss å bo samme sted neste gang.
|
|
||||
|
||||
![]()
Där har jag bott. Om jag ska bo i Pothia flera gånger blir det Villa Melina då också. Mycket bra!
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi bor alltid i Myrties-Melitsaha där det är lugnt och fridfullt och vackert
![]() ![]() ![]() Tycker vi ![]() ![]() |
![]() |
|
|