![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej igen!
Har mejlat till Hotell Corali i Rafina och hört mig för om rum till hemresan. Det finns det och antingen vill de ha mitt kortnummer eller att jag betalar 50% vid bokningen. Hur brukar ni göra? Det känns inte så säkert att lämna ut sitt kortnummer när det inte går genom nån bokningsajt som tex. Bookinig.com. Är det bättre att ringa ner? Jag har inte bokat direkt med ett hotell förut. Katitzi ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag har rätt ofta betalt deposition/bokningsavgift via bankkontoöverföring, både vad gäller boende och även några gånger för bilhyra, och det har alltid funkat bra. Tycker i och för sej att 50% är i högsta laget, men det kan ju bero på att det bara är för en natt (det ska ju "svida" åtminstone lite om man inte dyker upp). Kortnummer försöker man ju undvika att lämna ut, men det har allt hänt några gånger härifrån också (brukar då använda e-kort-varianten, som i alla fall Swedbank har).
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Så ring och fråga! Mvh Sunny ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hei Lissi, jeg spør deg som er kjent på Tinos...det ser ut som at jeg også ender der i år..kombinert med Andros.
Jeg har sett på hotel Agali bay som ligger helt ved havet ikke så langt fra Nicolette...kjenner du til dette hotellet? Er beliggenheten grei? Utsikten så iallefall flott ut ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag har gått förbi många gånger där och en gång blev jag bjuden på kaffe med kaka med utsikt över havet fast jag inte bodde där. Så trevligare ägare....Jag tror det är ett jättemysigt ställe att bo på, men de har väl inga lägenheter, bara rum om jag fattat rätt. Utsikten är över hela Ag. Fokias och på kvällen ser man hela Mykonos upplyst.
Det ligger väldigt centralt och nedanför hotellet finns en liten, liten iordninggjord strandsnutt för morgondopp! ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Ååå... det der tror jeg blir bra. Ja vet de har bare rom, men prisen på 40 E. er inkludert frokost og den kan man sitte og spise under et tre med utsikt over havet...gleder meg
![]() Takk Lissi ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Synd att vi inte är där samtidigt! I år blir det vårresa.
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, det kunne jo vært riktig hyggelig
![]() Men kanskje treffes man på en gang i den greske øyverden... jeg kommer vel fortsatt til reise alene.. siden min sambo verken liker sol eller reising...forstå det den som kan ![]() Jeg gleder meg iallefall til Tinos og Andros ![]() Må bare få bestilt meg noen nye E-guider... og fornye passet.. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|