![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Biljetter bokade och betalda! Förra gången var ju helt magisk.
![]() Karin |
|
||||
|
||||
![]()
Härligt! Ser fram emot en recension.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Det är ju f ö den enda gången vi setts IRL dessutom tack vare herr Dalaras ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Ja du Karin Förra gången var ju helt magisk.
![]() Lolis |
|
||||
|
||||
![]()
Nu så!
NEDRE PARKETT VÄNSTER, Rad 7, Plats 175 ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Då blir vi nästan grannar. Samma rad, platserna 178 och 179.
![]() Karin |
|
||||
|
||||
![]()
Min biljett är nu till salu pga tanten har ändrar sig och vill följa med, alternativ köper jag om nån har en biljett plats 174 eller 176,annars släpper jag min för 500 kr.
Mvh Lakis5 |
|
||||
|
||||
![]()
ååå, skulle gjerne opplevd det igjen! Jeg var også på forrige konserten, og det var helt fantastisk. Fikk veldig sansen for Michalis Tzouganakis og!
Vi satt på rad 1 og hadde dem nesten i fanget! :-) |
|
||||
|
||||
![]()
Nedre parkett höger, rad 7 plats 192 + 193
![]() Visst var det en fin födelsedagspresent jag gav maken idag ![]() //maji ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det gick bra att byta mot två nya
|
|
|||
|
|||
![]()
Åh dessa pengar som aldrig finns när man behöver dom
![]() Dalaras har fått mina hår att resa sej många gånger, för en röst och innlevelse han har när han sjunger!! Ni som er så heldiga att få lyssna på honom. ha en magisk kväll !!! och sänd han till Norge efter konserten ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Efter konserten vill man väl äta grekiskt men vart går man då
![]() //maji ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Det gör man förslagsvis till denna taverna: http://www.akropolisuppsala.se/ Den ligger på "krypavstånd" från "UKK", Uppsala Konsert & Kongress och är en väldigt trevlig taverna som har utsökt grekisk meny samt trevligt och rappt bemötande. /Hasse ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Hasse
![]() ![]() //maji ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi äter hellre innan konserten. Man vet aldrig hur länge de håller på.
![]() Karin som kommit hemramlandes från grekiska konserter lagom till frukostdags... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() //maji ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Äta innan är ett bra tips , det gjorde vi sist på en trevlig grekisk taverna som karinafp säkert har stenkoll på
![]() Att sitta hungrig på en Dalarskonsert är nog inget bra! Hoppas bara att den börjar tidigare än Giannis Parios gjorde i Aten 2005. Då kom han på scenen nån gång mellan 01-01.30 första gången om jag minns rätt. Jag som aldrig sett en grekisk konsert på Iera Odos tidigare trodde att jag fick nöja med de superduktiga artister som då spelat sedan kl 23. DEN konserten glömmer jag aldrig och TÄNK jag tyckte det var lagom att åka hem på morgonkulan FAST Giannis Parios fortfarande sjöng då! Dalaraskonserten vi såg i Aten 2008 höll sig mer inom tiderna vi är vana vid! Synd att Uppsala är så långt bort! ![]() ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() //maji ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kul! Förra gången han var i Uppsala fick vi se en fantastisk konsert! Extra kul var att jag fick chansen att träffa honom dagen efter. Biljett inköpt till rad 6.
|
|
||||
|
||||
![]()
I morse blev jag uppringd av en reporter från en lokalradiostation i Uppsala. Hon gjorde en intervju med mig angående Dalaraskonserten. Varför är han så stor, varifrån kommer folk resande för att se honom, hur är stämningen på en Dalaraskonsert, vilket slags musik framför han osv. Hon hade hittat mig via Kalimera.
![]() ![]() Så nu blir man "känd från radio" också. Är det inte då kvällstidningarna börjar kalla folk för "stjärna"? ![]() Karin som åker till Uppsala redan i eftermiddag ![]() ![]() ![]() Senast redigerad av karinafp den 2014-04-25 klockan 10:59. |
![]() |
|
|