![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Det är väl underbart att muntra upp sig själv med en Greklandsresa eller flera..
![]() Jag är inte ett dugg avis på dig Lissi som kan resa så mycket.. ![]() Men jag ser fram emot min resa i början på Maj.. det lutar åt Poros eller Amorgos får se vart hän det bär!.. ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Förstod väl att ett år utan Tinos inte var möjligt
![]() Ylva |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Härligt Lisa! En tidig april-resa är aldrig fel. Kan mildra tankarna om sjukdom och dödsfall och allt tungt runt detta.
Birgitta. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Janne, jag hade tänkt att kombinera Poros med andra öar som tex Hydra och Egina och även fastlandet om det nu blir aktuellt att jag reser dit! Kan hålla med om att det kan bli långtråkigt på en såpass liten ö i längden annars! ![]() Senast redigerad av Sunny12 den 2013-12-16 klockan 14:32. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nej, kanske inte..men jag hinner inte med någon kvällsbåt när jag anlände till Athen, så det blir en övernattning i Pireus och sen går väl kvällsbåten runt 17.30? Eller går det någon tidigare?
|
|
||||
|
||||
![]()
Kul Lissi! Att du kommer till ditt älskade Tinos alla fall! Nu kan du ju tala om för Nikoleta att du lockat ännu fler gäster till henne...
![]() Och så får du väl kolla att allt är i ordning tills vi kommer i juni! ![]() Katitzi ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() /Netwolf |
![]() |
|
|