![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack för trevlig och intressant resa! Fantastiska bilder!
![]() Lena PG |
|
|||
|
|||
![]()
Säger detsamma..fantastiskt fina bilder och ett mycket intressant resmål!!..
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Spännande och vackert!
![]() Katitzi ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Så intressant att få en inblick i ett land som man fortfarande vet så lite om. Tack för underbara bilder och en intressant och levande beskrivning av er resa!
Ann-Kristin ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Instämmer med Ann-Kristin! Det är fantastiskt intressant med dessa bilder från Albanien. Jag har ju varit i norra Grekland och naturen påminner om dessa trakter. Vilka fantastiska stenhus dessa byar har. I mitt tycke vackrare än de vitkalkade kykladiska.
Väldigt roligt att ni delar med er av era resor.Tack! Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för goda ord och kommentarer
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Liknar mycket Grekland
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack Riitta
![]() Javisst påminner länderna om varandra, men olika ändå. Ungefär som om man gör en jämförelse mellan de nordiska länderna kanske man kan säga. Och i de norra delarna är där visst mer annorlunda, jag hoppas vi kan resa dit nån gång så jag får se det också med egna ögon ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för ett jätteintressant resebrev!
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack för titten härifrån också!
![]() Inte helt olikt byarna i Zagori. |
|
|||
|
|||
![]()
Precis vad jag tyckte också!
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Jättevackra bilder och intressant. Kommer säkert att bli ett stort
resmål framöver. På Lesbos ser husen ut så här och så är det säkert på andra ställen i norra Grekland också. Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Ja Eva, det finns SÅ många byar i Zagoria -området och runt Saloniki som ser ut så. Även på Peloponessos och för mig är det dessa byar som är de vackraste i Grekland.
Det skulle vara intressant att få veta Lars-Tommy om det finns gamla välvda handbyggda stenbroar också? De som knappt finns kvar längre. Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Albanien vet man ju inte så mycket om så tack för att du berättar. Väldigt intressant och vackert ser det ut!
/ Anne ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för uppskattningarna
![]() Å jodåå Lissi det finns visst gamla stenbroar bland bergen, säger min fru, fast jag har inte sett så många. Men vi var på en dagsutflykt till Berat och då såg jag några stycken som hastigast, kanske någon har fastnat på bild också ![]() ![]() |
![]() |
|
|