![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Nu har jag också röstat, svårt var det. Vet inte varför jag röstade som jag gjorde.
![]() / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag påstod aldrig att det skulle vara "fult" eller fel på något sätt att använda filter osv. Jag undrade bara om det var tillåtet... Men då vet jag och kan använda mina bilder nästa år...
![]() // Malin |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Många motov kände jag allt igen! ![]() Lissi - som ej röstat ännu. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Självklart vet du. Men det blir kanske många att svara.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vilka härliga bilder från Grekland med temat vatten!
Att kolla på bilderna gjorde att man verkligen längtar tillbaka till den grekiska övärlden. Undrar om man ska ta sig en båtluff på 2-3 veckor eller tar en veka under 2014. Hoppas så klart på båtluffen. |
|
||||
|
||||
![]()
Efter sedvanligt tjafs om regeltolkning (som väl borde vara klar för de flesta efter några års tävlande nu) så kan det vara läge att njuta av bilderna.
En av mina passioner är vatten = hav, och här finns en hel del att gotta sig i. Har inte själv lämnat något bidrag i år utan lutar mig tillbaka och njuter av många sköna bilder av HAVET. Blir inte helt lätt att rösta. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja visst är det kul att bilderna i första kategorin nu är på plats och att röstningen är igång, känns bara lite långt till den 20:e november då första resultatet meddelas.
![]() Håller också med om att det finns ett stort antal fina bilder som det kan ta några genomgångar för att bestämma vilka jag kommer att rösta på. ![]() BOKA |
|
||||
|
||||
![]()
Jag hade tyvärr skrivit fel datum! Sista dag att rösta på bilderna i kategori Vatten är den 13 november. Därefter publiceras nästa kategori.
|
|
||||
|
||||
![]()
Då blev det ju genast mycket bättre, en hel vecka tidigare.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu har jag röstat. Lika bra att göra det direkt. 13 november är väl snart. Jag plockade spontant ut sju bilder som jag fastnade mer för än de andra, tittade på dessa igen och gjorde ett snabbval. Märker att jag inte just faller för solnedgångar och vackra stränder. Det ska helst "hända" något på bilden.
Vatten är ett bra tema. Lagom öppet för tolkning, likaså Möten. Aina |
|
||||
|
||||
![]()
Man brukar väl visa resultatet när alla kategorierna är färdigröstade
![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Många fina vattenbilder, men helt superenkelt att välja 3-poängaren!
|
|
||||
|
||||
![]()
Håller med dig Ypsilon!
// KR |
![]() |
|
|