![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej PernillaMaria!
Jo jag kom fram tillslut till Paleochora sent vid tretiden under lordagnatten till sondag. Planet var forsenat ca 2 timmar fran Landvetter. Tydligen var det militarovningar pa Kreta som forsenat detta. Piloten hade inte bra forklaringar heller. Kanske lite hemligt varfor? Appolo fixade en egen taxi fran Chania till Pal. Vi var endast tre personer hit. Jag har badat mycket och promenerat runt byn. Njuter av fulla drag och lever i nuet var sekund. Jag skall ta mig till Ellafonissis med farja en heldag. Snart for du sjalv njuta gott av Grekland! Allt Gott! MARJA |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Ramses! Tack sjalva for trevligt sallskap och alla bra tips!
Vilket lyckokast att de spelade live musik och Rembetika just sondag kvallen pa "The third eye". En mycket duktig trio tyckte jag och otroligt god vegmat. Allt Gott! MARJA |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Lasse L.!
Om du vill kan vi ses vid Yannis kafenion samma plats som Ramses sa fast pa fredag den 13 sept kl.19.00 Ramses ar ej kvar da men jag aker hem forst lordag kvall. Reservation om min fd chef med fru fran bergsbyn Anogia kan dyka upp eller i sa fall blir vi bara flera och det kan ju vara kul! God Afton! MARJA |
|
||||
|
||||
![]()
Har varit en helt magisk dag här i Pal. Kvällen verkar kunna bli detsamma.
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag fick precis mejl med bilder från två vänner som är i Paleochora just nu. De skrev bland annat så här: "I går kväll och i natt kom en märklig värme. Säkert 30 grader även på natten. Nu på morgonen typ 30 grader."
![]() Soluppgång i Paleochora. ![]() Solnedgång i Paleochora. |
|
||||
|
||||
![]()
Blir sjuk av att se dessa bilder! Men lite för varmt för mig med Saharavindarna.
|
![]() |
|
|