![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Jo, jag vet att det står att det ska gå en båt den 1:e. Det var därför jag bokade. Jag har inte sett till nånting efter att betalningen genomfördes. Även om det visar sig i morgon, att det inte dragits några pengar från kontot, känns det obehagligt att jag lämnat alla kortuppgifterna. Och att slutklämmen på bokningen var att ingen båt går då.
Ska kolla upp "retrieve reservation"! |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Detta låter lite skumt men ordnar säkert upp sig. Ett tips är att aldrig lämna ut sina kortuppgifter/kontouppgifter utan använda sig av e-kortsbetalning. Det känns alltid tryggt. Trevlig resa!
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Tack för din kommentar, Eva! Jag har idag fått svar från BSF och de skriver att det var ett fel i systemet, så fel text kom fram. Inga pengar har dragits och det går en båt den 1:e, thank God! De tycker att jag ska prova igen on line eller ringa och boka eller skicka ett mail med alla kortuppgifterna. Är det säkrare på nåt sätt att ringa kanske, så att man slipper lägga ut alla uppgifterna på nätet?
Jag ringde banken och frågade hur "e-kort" fungerar och fick svaret, att dessa inte finns längre och att de inte (ännu) har ersatts av något annat. |
![]() |
|
|