![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Nähädå!
![]() ![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Ylvan |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Det är lurigt det där för en som vi mötte på stranden pratade i mobilen och vi sa till hennes man som stod bredvid att kolla operatören och hon hade turkisk sådan! Blev nog dyrare än hon tänkt sig ![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Jag som bara har en vanlig telefon (ingen smartphone) och längtade efter att prata med barnbarnen lite (och det kan ta lite tid för dem att berätta saker) ringde på det antika sättet. Köpte en nummerkod i kiosken på torget i Livadia för 5 euro och ringde från en av telefonkioskerna. Fick strax över 3 timmars samtalstid för den summan. Det räckte hela min vistelse (tre veckor) och blev över. Ett litet tips
![]() Ylvan |
|
|||
|
|||
![]()
Tänk, så gjorde man ju alltid förr!! Himla smart egentligen och då vet man vad allt kostar.
Förra resan till Tilos hade min telefon "roamat" på nätet vid många tillfällen och jag hade ingen aning om att inte den inställningen var borta eftersom jag "ärvt" telefonen av maken ![]() ![]() Nu har jag en gammal hederlig doro som jag letade fram i en låda ![]() Lissi - som nog snart byter telefon igen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Ann-Kristin ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jamen det var ju på Tilos...