![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Vilken trevlig söndagsutflykt!..
![]() Visst är Sverige otroligt vackert, speciellt den här årstiden, kul med lite bilder från Karlskrona där har jag inte varit.. ![]() Ps. Helmysig bil förresten, perfekt med cab på sommaren |
|
||||
|
||||
![]()
Sverige är fantastiskt på sommaren och jag slås varje dag av vår härliga prunkande grönska. Jag vandrade runt i lördags fm och tittade på alla spännande växter och träd vid vårt universitet och där det runt bäcken är helt fantastiskt lummigt. Tänk att ett campusområde nästan mitt i stan kan vara så fint.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Visst slår en svensk sommardag det mesta. Och, oj vad vi har längtat efter den i år! Här kommer några bilder från igår. Dom är tagna i Kullabygden, Nordvästra Skåne.
Fina bilder Lissi! Tavlan blev jag nyfiken på. Den gillade jag. ![]() ![]() ![]() ![]() Deia ![]() Senast redigerad av Deia den 2013-07-08 klockan 12:27. |
|
||||
|
||||
![]()
GOD ide til tråd
![]() ![]() - og Deia ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Den tavlan skulle jag också ha köpt!
![]() Men var den skulle rymmas vet jag inte. ![]() Jag ska också försöka ta lite foton. Vi har en fantastisk grönska här uppe nu och njuter av varje sekund. Tack Lisa för fina bilder! Birgitta. |
|
|||
|
|||
![]()
Underbara bilder Deia, här fick jag en riktig medelhavskänsla, vackert!!
![]() |
![]() |
|
|