![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Är Apollos båttur östkusta a 290:- att rekommendera eller har ni som varit där tidigare bättre tips på turer?
|
|
||||
|
||||
![]()
Strunta i Apollos dyra turer
![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Håller med Riitta. Det är precis samma utflykter, fast utan Apollo som mellanhand blir det billigare.
![]() ![]() Karin som har en månad kvar... |
|
|||
|
|||
![]()
Förstår av era svar att det finns flera turer att välja mellan... har någon ett hett tips om vilken man skall välja!?
![]() /Emma |
|
||||
|
||||
![]()
Hej,
Vet såklart inte om han är kvar men 2008 åkte vi med Vassilis på båten Sofia och hade en toppendag. /Ola |
|
||||
|
||||
![]()
Alla båtarna går ju i stort sätt till samma stränder. Apella. Kyra Panagis och någon går till Kalo Lakki, tror jag att den heter. Det brukar ingå lunch på priset också
![]() Nästa gång jag skall till Karpathos, har jag tänkt och ta "Loveboat Karpathos" just till Kalo Lakki. Har inte varit på den turen förut, men den verkar trevlig ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Men gå föralldel till båtarna en kväll! Bara att följa hamnpromenaden nästan så långt bort man kan. ![]() ![]() Karin med 30 dagar kvar ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
...jag har åkt med den stora båten Xrisovoulanto (?) tvenne ggr till den nordliga spetsen/ön Saria.Det tar några timmar, den stannar till i Diafani, sen tuffar den på och lägger sej sen till ro i en liten vik på Sarias östsida. Där ligger/låg den i ca 3 timmar, och den som ville knallade iväg inåt ön, medans andra passade på att dyka i det mkt klara vattnet.... Rekommenderas!
Mikke |
|
|||
|
|||
![]()
TAck snälla för svar o bra tips! Kalimera med vänner ärfantastiskt
![]() /Emma |
|
|||
|
|||
![]()
Precis,tack för alla svar från er Kalimerianer!
|
![]() |
|
|