![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för ett fint resebrev
![]() Tilos ser underbart ut, förstår att det inte var lätt att välja bilder. Deia ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Attan vad fint, härligt och ljuvligt.
Kanske man ändå skulle våga lämna Kreta? Tusen tack för ett underbart resebrev! Paul |
|
||||
|
||||
![]()
Klart du vågar lämna Kreta! Själv funderar jag på att våga åka dit
![]() Jag skulle inte ha skrivit resebrevet. Det väckte reslängtan. Vi som skulle vara coola och åka vartsomhelst nästan närsomhelst i juli pratar nu om Kykladerna. Amorgos, Donoussa (vill maken till - och jag lyckas aldrig hålla isär namnen Koufinissi och Donoussa), Tilos... Aina |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har bara varit i hamnen på väg till och från Rodos . Tack för en fin guidad tur!
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack för ett trevligt resebrev och fina bilder. Trots att det bara är en dryg vecka sedan vi kom från Tilos, längtar vi redan tillbaka. Och letar nu biljetter till septemberresan.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Åh, vilka fina bilder med vackra motiv och så fint ljus!
Jättefint fotoresebrev, Aina! |
|
||||
|
||||
![]()
Många vackra bilder. Tilos är en ö som sedan länge finns på min önskeölista över öar jag vill resa till.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Oj, vilka fina bilder och oj, vad många flashbacks från förra årets septembervecka. Samma utsikt (vi bodde oxå på Annas), samma vandring längs branten osv. Inte utan att man längtar tillbax. Vi brukar alltid vilja åka till "nya" öar men Tilos kan definitivt bli en återvändarö.
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Visst är det något speciellt med Tilos. Där finns lugnet, det totala och stillheten. Ni som älskar Tilos, men ibland skulle vilja ha samma fast LITE större och LITE mer liv. Åk till Tinos. Det är Tilos storasyster! 2014 blir det nog ett återbesök på Tilos för tredje gången och även om jag tycker att Annas nog sett sina bättre dagar rent rumsmässigt så är ju utsikten helt oslagbar! Annas i september/oktober slår allt utom Tinos
![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Lissi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Senast redigerad av Sunny12 den 2013-05-25 klockan 22:44. Anledning: justering |
|
|||
|
|||
![]()
Hur bokar man det om man åker charter?
|
|
||||
|
||||
![]()
Ving har både Marinas och Annas i sitt utbud. Själv bodde vi på Annas förra året, mittlägenheten på översta våningsplanet (inte mycket som slår den utsikten) men jag skulle nog oxå kunna tänka mig att testa Marinas om vi återvänder.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Men jag menade att man kan ju sällan själv välja vilket rum man vill ha när man bokar charter så man kan ju inte själv bestämma att man vill bo i det främre huset på Marinas. Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Karin Senast redigerad av karinafp den 2013-05-26 klockan 12:28. Anledning: Ett komma för mycket. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Lissi |