![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Även när vi gick in på nätet fick vi uppfattningen att priset skulle stiga ju längre man väntade med att beställa. Kanske naivt, men vi hoppade väl på det. I framtiden kommer vi att göra som tidigare, vi vill SE bilen hos uthyraren innan vi hyr (vilket inte alltid är så lätt eftersom bilarna ofta står på annan plats än uthyrningsfirmans "försäljnings"-lokaler). Citat:
Det som var synd i vårat tillfälle var att man inte från uthyrningsfirmans sida erkände att man faktiskt hyrde ut en allt för gammal och otvättad bil och gav någon form av kompensation för det (åtminstone en biltvätt), 10% rabatt eller något. Det var själva bemötandet, och att man skulle ha fullt pris för en bil, som veckan efter troligen blev kasserad. Det ska 10 positiva saker till att uppväga 1 negativ upplevelse - men varken booking.com, rentalcars.com eller Budget får fler chancer av oss - hela TRE firmor som var involverade i vår hyrning, klart att de skulle ha full valuta ![]() Konkurrencen är hård och det finns många andra bra firmor att välja mellan. rentalcars.com borde för övrigt återkomma med svar på mina kritiska svar på deras frågeformulär angående om vi var nöjda med bilen och vill använda dem en annan gång, men vi har inte hört något ännu. |
|
|