![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Vad roligt att du ska ut och resa igen! Det gör du rätt! Kul också att du får med dig en vän och klart ni ska åka till Grekland.
![]() Resekikaren (för spaning på resa) siktas mot Greklands övärld. Förslag har jag fått på att åka till bl.a. Naxos och Paros, men då jag (liksom du) var där 2011, så vill jag till andra öar, även om Naxos och Paros vann mitt hjärta 2011. Dit vill jag så klart åka till igen sinom tid. Andra förslag har jag fått, som att åka till öarna Skiathos och Skopelos, vilka kan vara bra alternativ och nya öar att utforska. Fast än har jag inte bestämt mig till 100%, mer än att jag ska till Grekland en vecka i juni. När åker ni i sommar? ![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag har fått sommarjobb från Maj till Augusti så det blir ingen resa med min vän.
Men det gör inget jag ska ju till Parga i September är ju bjuden på 60 årskalas där då det vill jag inte missa ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Sitter och läser mina gamla inlägg!!!! Jösses vad jag velar hit och dit
![]() ![]() Det sista jag skrev i detta inlägg var att det inte skulle bli någon resa med min vän! utan att jag skulle tillbaka till Parga. Nu blev det så att min utbildning krockade med Parga resan så den kunde jag inte åka på ![]() Och med detta inlägg vill jag bara berätta att Jag och min väninna åkte till SKOPELOS.....tyckte ni som hjälpte mej med valet borde få reda på att tack vare er så valde jag Skopelos och ön var helt underbar....vi hade en underbar vecka där, vilka stränder och en underbar by med vackra vindlande gränder att vandra i. Super fin vecka fick vi...så tack alla för era tips ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja verkligen Janne!
Helt underbar....jag älskar vindlande gränder och mysiga tavernor, så Skopelos, Naxos och Skiathos har fått en plats i mitt hjärta! Men Skopelos med dess lugna, städade....icke inkastar attityd ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|