![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Geo är inte alls chartrigt utan en mysig liten by, och som någon skrev, finns inte en enda inkastare i hela byn. Här är man grekerna nära i vardagen!!! Nåt gym finns inte om det inte har öppnat nåt nu!? Jogga går bra, det går springa hur långt som helst om man vill. Som Geo-fantast jag är så......stin kardia mou! Joppan |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Verkar som att mat, öl osv är lite dyrare där än på andra platser, fast man vet ju inte vad man ska lita på ibland ![]() Verkar tyvärr vara en plats där det inte finns någon riktig strand i närheten, och det känns som att man bor mitt inne i "city" och inte en mysig by, men kan ha fel =) Senast redigerad av Ostninja den 2013-02-20 klockan 20:19. |
|
||||
|
||||
![]()
Enligt min uppfattning var maten billig på Skoplos. Var har du fått dina siffror ifrån? Charterarrangörerna brukar höfta ganska ordentligt eller så äter de inte på vanliga grekiska tavernor utan på lite finare ställen.
Min son hade varit på Kos månaden innan vi åkte till Skopelos och han tyckte att priserna generellt var lägre än på flera platser på Kos. Skopelos stad är otroligt mysig och någon direkt citykänsla fick jag aldrig. Däremot måste ni åka iväg till stränderna men Stafilosstranden ligger bara 4 km bort och dit går det lokalbussar som trafikerar hela kustvägen regelbundet. Eva Senast redigerad av Eva L den 2013-02-21 klockan 08:48. Anledning: tillägg |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Enda som tar emot lite är stränder och bad, men det ser ut som att det går "mindre" stränder längs vattnet utanför hotellet. Där borde man väl kunna ta sig ett dopp och sola, bryr oss inte så mycket om större vida stränder ![]() Vi har hittat ett lägenhetshotell som passar oss perfekt jättebilligt, så det lutar åt det ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Gym finns i Skopelos stad. Vi ska tillbaka till Skopelos för tredje gången i sommar. Jag brukar gå till gymmet och träna när jag är där, enkelt men trevligt. Tar ca 10 minuter att gå dit från hamnen. Återkommer gärna med vad det heter om ni vill, kommer inte på namnet just nu men maken vet nog. Skopelos är fantastiskt. Tar ca 1 Tim att gå till Stafilosstranden, det är en härlig promenad om man väljer den mindre vägen, förbi fina gårdar. Vi hyr cyklar när vi är där, väldigt kuperat men fantastiskt härligt. Mvh Elisabeth |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Återkom gärna med vad gymmet heter ![]() Mvh |
![]() |
|
|