![]() |
|
Visa resultat för omröstning: Ska du resa till Grekland i år? | |||
Ja, jag har redan bokat. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
161 | 74.19% |
Ja, jag ska boka senare. |
39 | 17.97% |
Nej, jag väljer något annat land. |
4 | 1.84% |
Nej, jag ska stanna hemma i år. |
2 | 0.92% |
Jag vet inte. |
5 | 2.30% |
Jag bor i Grekland. |
6 | 2.76% |
Antal röster: 217. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej Deia
![]() Kul att resan blir av och att du hade nytta av infon om lilla lugna Kalamos. Mirtiastranden besökte vi aldrig, eftersom det var värmebölja (40 +) då vi var där. Att först ta sig upp till byn halvvägs till himlen och sedan vandra iväg en bit och därefter ta sig ner till stranden i värmen, de hade nog blivit väl bra. Men stranden såg mysig ut på håll. ![]() Förhoppningsvis är det svalare när ni är där. Förutsatt att det är samma ägare/kock så är maten är mycket bra hos George (där åt jag en av de bästa lamm i ugn som jag någonsin ätit) och på Agripidias strandtaverna. Lycka till och ha de gôtt //PA ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det blir en överrasknings resa (sista minuten) i vecka 21. Sedan jobba, jobba och jobba hela sommaren.
Två veckor på Karpathos med första veckan i Lefkos och andra i Pigadia, slutet av augusti och början av september. Skönt och avkopplande skall det vara. Vi ses där kanske. Seaside |
|
||||
|
||||
![]()
Nu är Thassos bokat! 12 dagar med reguljärflyg (Thessaloniki), hyrbil och lägenhet centralt i Limenas!
|
![]() |
|
|