Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna > Santorini

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2006-01-11, 15:33
Alexandra Alexandra är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2005
Standard Sv: Bokat till Santorini!

Åhhh jag blir så avundsjuk, vi avslutade våran resa på Santorini, Fira och innan vi kom dit trodde vi inte att ön var så mycket att ha...MEN vad fel vi hade, vi blev stormförtjusta och kommer absolut att åka tillbaka dit och stanna lite längre så att vi kan åka runt lite mer på ön Det var så mysigt, särskilt på kvällen. Många verkade dock tycka att det var lite väl turistigt, men det var kul med liv och rörelse. Massor med trevliga resturanger (men dyra) trevlig personal och väldigt vackra vyer! Sista dagen åkte vi och badade i Kamares(?) och vattnet var faktiskt oerhört klart och det fanns massor med fiskar att titta på

Vi tog en utflykt till en vulkanö utanför och bad i varma källor ( min pojkväns enda önskemål), det kostade 35 Euro var har jag för mig, och det var verkligen bortkastade pengar måste jag säga...

Hoppas ni får en bra vistelse och en underbar resa!
/Alexandra
Svara med citat
Gammal 2006-01-13, 10:47
Kjell50s avatar
Kjell50 Kjell50 är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2005

Hej Alexandra! Ja det ska verkligen bli kul att få se Santorini! Har tänkt att åka dit i flera år men nu ska det bli av! Jag ska hyra bil och åka runt ön och se allt som är intressant. Jag tycker det är kul att fota och jag har skaffat mig en digitalkamera så kan man ta hur många bilder man vill! Jag ska lägga ut dom internet när jag kommer hem! Om jag åker dit fler gånger så ska jag ta en resa utan hotel och hyra rum i staden Fira! Kjell50
Svara med citat
Gammal 2006-01-13, 11:03
babsans avatar
babsan babsan är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2005

Nu så är även min årliga vårresa till Santorini bokad.

Jag hoppas att du kommer att gilla ön. Själv har varit där 10 gånger . Jag brukar bo i Kamari. Det är där stranden är och det är mycket billigare där, än i Fira.

Barbro
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:46.