Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2013-02-01, 16:14
Despina Despina är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2006
Standard Sv: Hyra ut lägenhet , vad tar ni?

Citat:
Ursprungligen postat av nilam Visa inlägg
Jag tycker det låter dyrt om inte vatten och el ingår! Vi hyr en 3:a med 5 bäddar, kök, badrum, 2 stora balkonger, AC i alla rum, safetybox, 50 m från stranden... i Platanias på Kreta för 380 Euro/vecka (juli, augusti) inkl vatten, el, AC, städning varje dag, sänglinne och handdukar med byte varannandag...

// Malin
Jo men det ärj udet det ska göra, vattnet och el ska ingå i den summan. Vad jag menade är ju att vi ville ta betalt den summan då VI får betala räkningarna sen efter allt vatten och elkonsumerande. Det var det jag menade. Japp vi har också 5 bäddar. Det är en ganska stor lgh och vår tanke var ju 500 om det är 5 personer. Om det är två som vill hyra kan jag tänka mig ditt pris. Så jag hoppas ni förstår hur vi tänker. Kommer det 5 ungdomar så är 1000kr för en vecka per skalle inte speciellt mkt för en egen lgh nästan precis vid havet.
Har ni betalat det som Admirala ovan nämnde för att hyra ut? Mvh
Svara med citat
Gammal 2013-02-01, 16:19
Despina Despina är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2006
Standard Sv: Hyra ut lägenhet , vad tar ni?

Citat:
Ursprungligen postat av nilam Visa inlägg
Jag tycker det låter dyrt om inte vatten och el ingår! Vi hyr en 3:a med 5 bäddar, kök, badrum, 2 stora balkonger, AC i alla rum, safetybox, 50 m från stranden... i Platanias på Kreta för 380 Euro/vecka (juli, augusti) inkl vatten, el, AC, städning varje dag, sänglinne och handdukar med byte varannandag...

// Malin
Citat:
Ursprungligen postat av Despina Visa inlägg
Jo men det ärj udet det ska göra, vattnet och el ska ingå i den summan. Vad jag menade är ju att vi ville ta betalt den summan då VI får betala räkningarna sen efter allt vatten och elkonsumerande. Det var det jag menade. Japp vi har också 5 bäddar. Det är en ganska stor lgh och vår tanke var ju 500 om det är 5 personer. Om det är två som vill hyra kan jag tänka mig ditt pris. Så jag hoppas ni förstår hur vi tänker. Kommer det 5 ungdomar så är 1000kr för en vecka per skalle inte speciellt mkt för en egen lgh nästan precis vid havet.
Har ni betalat det som Admirala ovan nämnde för att hyra ut? Mvh
Jag skulle kunna tänka mig sänka till 400 isådantfall per vecka men mindre än så tycker jag inte faktiskt. 5 personer för 400 euro är billigt skulle jag säga personligen :-)
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:02.