![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Godt å se og høre at dere koser dere!
Nyt tiden, varmen og menneskene, for når dere kommer hjem begynner juleforberedelsene ![]() Astri ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() JULA er veldig fjern for meg her jeg sitter og nyter 19 gr, en vindstille kveld ![]() Jeg er glad i jula jeg, når det nærmer seg/e r JUL! - men det er befriende og d e i l i g å slippe å se julemarsipan og julebrus og alle julevarer i butikkene slik det er hjemme fra slutten av oktober ![]() Bortsett i fra de flotte buskene med julestjerner vi ser, er det ingenting som minner oss på jula her nede ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för tipset, det skall jag absolut kolla upp.
// KR |
|
||||
|
||||
![]()
Det er godt å høre at dere har hatt en fantastisk reise
![]() Snart er den vel slutt, så ha en riktig fin tur hjemover. Gleder meg til å se litt bilder senere ![]() Astri ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
etter våre 8 ubeskrivelig deilige uker ![]() Takk til dere som har lest og kommentert i tråden ![]() En spesiell takk til deg Astri for din positive interesse hele veien ![]() - det skal bli bilder, men det kan nok ikke bli før etter jul ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Välkommen hem Kari! Ser fram emot bilder, även om det dröjer till efter jul.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Välkommen hem till vintervädret
![]() ![]() Det skall bli ett nöje och få se på bilderna så småningom ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
![]() Noen bildereisebrev blir det ikke før etter jul, men tenkte å begynne på en tråd med "Rhodos OFF season ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kari, jag ser fram emot ditt bildreisebrev.
Jag får väl läsa den på Paleochora? Birgitta. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() - men, jeg vet ikke h e l t hvordan jeg skal gjøre det ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
|
|