![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
När man får uppleva dagar i Elafonissi som du beskriver det, Lars, då kan man känna sig tacksam. En helt speciellt härlig plats på Kreta.
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() [IMG] ![]() ![]() Dagens foton från Elafonissos. Som synes inte en parasoll, inte en solstol och inte en enda turist utan bara den fantastiska naturen. Jo vi hade sällskap till fikat, som bestod av spenatpajer med ost, av en liten fikakompis som vi döpte till Mussos Elafonissakis. Helt orädd och med god aptit hade vi en trevlig stund tillsammans. ![]() lars Kriti stin kardia mou |
|
||||
|
||||
![]()
Det är så där det ska se ut...
Jag beskrev det på det där viset för mina barn och visade foton. Prata om besvikelsen när de fick se det i verkligheten-98... grymt besvikna och sa att pappa ljög! Nu kunde i och för sig mamma ställa upp och bekräkta att det jag beskrev var sant. Det hörs nästan det stilla ljudet från vattnet som strömmar mellan ön och fastlandet... //Ulf Ps: Det var inte allvarligt menat det jag skrev tidigare Lars och det hoppas jag du förstod... jag blir bara så avis! |
|
||||
|
||||
![]()
Ps: Det var inte allvarligt menat det jag skrev tidigare Lars och det hoppas jag du förstod... jag blir bara så avis!
Uffe jag vet att jag är vidrig som skickar foton från dagens Elafonissos. Jag kan tillägga att vi suttit ute och avnjutit 2 bläckfiskar och ett par glas ouzo därtill. Det var väl ännu vidrigare? ![]() lars Kriti stin kardia mou |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Mvh ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Fritt översatt: Kreta i mitt hjärta