![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Jeg skal hilse så mye tilbake til dere fra Ann Kristin ![]() På Ton Megaston har vi vært noen ganger nå, og maten er v e l d i g god ![]() Men, det blir fort f o r mye mat når man spiser der, man får jo ikke kun det man bestiller ![]() Mye er stengt her nå, og d e t trives vi v e l d i g godt med ![]() Yiota og Dimitris stenger 17.nov, innen det blir det nok et par besøk til ![]() Men vi spiser godt flere steder og, på To Steno feks ![]() De sa de skulle ha oppe hver kveld framover, men da vi var der for å spise middag i går kveld var det stengt ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Om du visst hur avundsjuk jag är. Jag skulle också vilja se Rhodos stad, framför allt den gamla delen, utanför turistsäsongen. Njut åt mig också.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() - det er virkelig spesielt å vandre omkring her i Gamlebyen på denne tiden av året ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
- og nå har vi nettopp kommet "hjem" fra Lindos. Det var helt stille der og, dvs da det kom turister fra cruiseskip åpnet butikkene og damene med duker satt langs veien opp til Akropolis som de bruker! MEN den fine stranda hadde vi helt for oss selv den første dagen, i går og i dag var vi 4-5 stykker ![]() Det har vært varmt og helt vindstille, krystallklart og lekkert vann, 23gr ![]() For at dette ikke skal bli kun "halleluja";-) - sola forsvinner tidlig på denne tida, og det var noen grader kjøligere om kvelden i Lindos, enn her inne i Gamlebyen. Men bare utsikten var verdt det, vi så utover hele byen, Akropolis og havet :-) |
|
||||
|
||||
![]()
Fortsätt att njuta, Kari! Ladda batterierna med sol och hav och skön stämning.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() - det burde rekke til en fimbulvinter nå, med alle de gode opplevelsene, solen og varmen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Tack för att du "plågar" oss med dina trevliga rapporter! ![]() //Mats |
|
|||
|
|||
![]()
Samme her
![]() ![]() For meg har Rhodos vært et 'ikke-sted' (jada, fordomsfullt), men utenfor sesongen høres byen herlig ut. Ha det fortsatt bra ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() - jeg og bruker "samle" på andres gode opplevelser, og flette inn i feriene våre det jeg vet vil passe meg/oss ![]() - og KALIMERA har alltid vært, og er, en "gullgruve" ![]() Vi har nok hatt fordommene for Rhodos felles vi, malou ![]() - dvs m i n e har jo forsvunnet nå ![]() ![]() Jeg kommer fortsatt til å unngå Rhodos i sesongen. At pensjonisttilværelsen ikke er ensbetydende med å være "fri og frank" vet jeg godt! Vi er veldig takknemmelige over at vi selv e r "frie og franke" nå ![]() K o s deg med planlegging, og ha det godt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Har det regnat på Rodos i dag? På Karpathos har det vräkt ner mest hela dagen!
Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Men i går regnet det noen timer, og tordnet , ikke så voldsomt regn, men noen mm ble det jo! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Låter skönt att ni slapp och ha skyfall
![]() ![]() det är ju inte så långt mellan öarna, så däför frågade jag ![]() Har ni sett mycket olivplockning? Kanske ni kan fråga någon om ni får hjälpa till ![]() ![]() Ha det så gott! Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Og kanskje var det regnet fra Karpathos som passerte Rhodos i natt ? I alle fall var det torden/åska og kraftig regn! I dag har solen kun såvidt vært framme, nå er det skyet, vindstille og 19gr, helt ok ![]() -men vi har nok mer regn i vente,og d e t har vi ingen grunn til å klage over etter 6 uker med h e r l i g vær ![]() Når det gjelder olivenplukkingså har vi jo sett endel aktivitet, men å plukke... ![]() ![]() Ha det godt du og ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tycker att det är trevligt att höra från er och att ni har det gott, Och VI har nu bara knappt 4 veckor kvar till Kreta för vår "långresa".
Har ni gjort något besök till Kzo, nu när ni "bara" har en vecka kvar på Rhodos? Ha det fortsatt gott, Kari och Arne! Birgitta. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() - og så deilig for dere at langtidsoppholdet deres på Kreta nærmer seg, virkelig noe å se fram til ![]() Når det gjelder Kzo, så skulle vi gjerne vært der, men denne gangen blir det ikke! Vi er veldig fornøyde med "ruta" vår, Karpathos, Chalki, Kalymnos og Rhodos, har ikke behov for flere øyer nå ![]() Ha det godt ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag sökte med Kalimeras sökmaskin med det fanns inget Kzo .
|
|
||||
|
||||
![]()
Har du något tips på prisvärt boende på Chalki Kari?
Vi kommer antagligen att besöka ön i september nästa år. // KR |
![]() |
|
|