![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag var också inne på tre veckor först, men jag fick vika mig lite.......men å andra sidan är vi inte där ännu....så vem vet vi kanske också blir där..
![]() Visst åkte ni samma tid i år eller är jag helt ute och cyklar? Jag har för mig om att vi skrev här på att vi båda bokat samma datum och med Norwegian (26 maj) från ARN. /Annelie |
|
|||
|
|||
![]()
Visst var det så
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kalimera!
Jag ska till Kreta i 2 veckor 3 maj-17maj. Jag får äntligen ta del av Grekisk Påsk!! Åker med Airtours till Kato Stalos. Fick användning för presentkorten jag vann på Airtours fototävling! Cookie ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Grattis till vinsten i fototävlingen! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Påsken är tidig nästa år... Den blir i början av april. ![]() Du får säkert en helt underbar resa ändå!! ![]() Vi har bokat till Chania 18 maj till 1 juni via Norwegian ![]() Lena |
|
||||
|
||||
![]()
Visst är grekiska påsken i maj nästa år....? Vår är däremot tidig....
|
|
||||
|
||||
![]()
Påskdagen i Grekland infaller den 5 maj år 2013.
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag noterar att ingen ännu svarat på frågorna om boende i Paleochora respektive Loutro. Då dristar jag mig föreslå Haris Studios i Paleochora(egen hemsida) samt Hotel Porto Loutro 1 i Loutro.
Vi kantänka är en smula subjektiva i vår bedömning när det gäller dessa tvenne boenden, men likväl har vi kommit att trivas något så rent förträffligt på de två föreslagna boendena. Jag hoppas ni är medvetna om att det är en visserligen vacker, men slitsam vandring mellan Ag Roumeli och Loutro. Er packning kan ni se till att den fraktas med kustfärjan direkt från Ag Roumeli till Loutro. Arne |
|
||||
|
||||
![]()
Vi får skicka meddelande om vilka platser vi har på flyget, så kan vi ju vinka till varandra
![]() Åker ni också till Rethymnon? Citat:
![]() Citat:
![]() /Annelie |
|
||||
|
||||
![]()
Hoppla så fel jag hade!!! Det brukar väl bara skilja en vecka vanligtvis??
MEN så roligt för Cookie ![]() ![]() Lena |
![]() |
|
|