![]() |
|
|||
|
|||
![]()
....fyra-fem,kanske sex veckor, ifall chefen e snell...
![]() Men det är lite gött att komma hem några dar innan man ska börja jobba, alltså köper jag returbiljetten på Karpathos. Mikke |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Vi skal "kikke etter Mikke" når vi ferdes rundt i Pigadia ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kommer precis hem efter ytterligareven vecka på lilla Kalimera vid stranden.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() - men , om de begynner å arbeide på veien nedenfor blir det ikke så fristende ![]() Velkommen hjem ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Risken är minimal att de arbetar på "vägen" det har inte hänt så mycket från förra året. Vägbyggen går inte speciellt fort.
Glöm inte att gå ner till stranden och ät på "Seaside". God resa och skön semester. seaside |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() - håper du har rett angående "framdriften" på veien nedenfor "Kalimera" ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Seasides krabbsallad, mums
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() - det jeg vet nå ( men ikke visste da vi var der) er at Anne er tidligere kollega/venninne av min kusine - venner er de nok fortsatt selv om de sees v e l d i g sjelden ![]() Hadde vært trivelig å møttes i Pigadia, Riitta ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Världen är liten Kari
![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
En liten hilsen for å si at det var verdt strevet å finne tlfnr og å få kontakt med "Kalimera" i Pigadia, vi trives kjempegodt her
![]() Så takk, Masse, for info og bilder som fikk meg til å forstå at "Kalimera" var stedet vi ønsket oss i Pigadia ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kul att jag kunde hjälpa till och att Kalimera var ett ställe som passade för er. Det blir kanske flera resor dit både för er och för oss.
![]() |
![]() |
|
|