![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Låter som bra ideer.och som du skriver Janne så är jag inte nån storvandrare,men något ska jag nog klara av.Bara ligga och lapa sol vill jag då absolut inte.
|
|
||||
|
||||
![]()
Paleochora, Loutro, Chora Sfakion blir garantert bra
![]() - noen dager i Chania blir det vel også ? Om dere vil bo i /ved Old Harbour anbefaler jeg (det er høyt rangert på Tripadviser og) "Pension Teresa" i Angelou 8 ! - der har vi bodd flere ganger ![]() Et h e l t spesielt sted ( 8 rom) med en sjarmerende takterrasse, der oppe er det et felles kjøkken og f a n t a s t i s k utsikt over havet/havna/ Chania, ikke er det dyrt heller synes jeg ![]() I Nea Chora er det også veldig bra å bo, nært til bra strand og ikke minst mange gode tavernaer ![]() På Semiramis, der jeg bodde i mars i år, har de enkle, men bra studios (de i front/ mot havet!) Best er 3.etg - v a k k e r utsikt / solnedgang ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() SEMELI skal det være,adresse : Akti Kanaris ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Då blir det här en bra rutt.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tusen takk för bra förslag, Kari och Janne.
Sedan är det ju så att jag inte har varit till Elafonissi. Tar man sig dit från Paleochora på ett någorlunda smidigt sätt, förutom med egen bil? |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Senast redigerad av ciakoohler den 2012-08-24 klockan 14:17. |
|
|||
|
|||
![]()
Vilken fin resa ni planerar, precis denna rutt pratade min väninna igår, hon skall åka till Kreta den 20:e sept (tror jag) och hon har gjort resan flera gånger... och jag fick en sådan lust att hänga med... en dag så! hoppas ni får en härlig resa!
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack Gita ! Det ska verkligen bli kul.
|
![]() |
|
|