![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Här kommer ett råd men bästföre datum har nog överskridits med marginal 12år gammalt .Vi kom fr Nissyross på den tiden gick en liten båt till Kefalos ,vi kom sent och hittade ett hotell som hette Kokalakis.Varför jag kommer ihåg namnet är att vi skämtsamt transponerade namnet till Kokalakrits.Nåväl en fin strandtaverna finns ungefär där bussen stannar vid stranden,vi har varit tillbaka för c:a 5år sedan.Vihade en trevlig kväll i lugn och ro på en mindre taverna där en liten hundvalp tillhörig tavernan ville följa med oss hem .Men det gick ju inte .Prova ett dygn .det är ju inte långt emellan platserna. Lycka till.
|
|
||||
|
||||
![]()
Kokalakis er også et av hotellene jeg har sett på.. takk for tips
![]() Du vet alle steder skryter av sitt og legger ut fine bilder så sjonglerer frem og til bake.. ![]() ![]() NEI KORDISTOS VAR DET JEG HADDE SETT PÅ.... det andre har jeg ikke sett |
|
|||
|
|||
![]()
Ia, du må for all del i k k e la deg påvirke av min 'skrekkhistorie
![]() Det hotellet Jan C nevner i Kefalos ser bra ut, på stranden sogar ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Takk Malou... ja 55 euro natta for overnatting inkludert AI høres nesten for godt ut til å være sant...
![]() Har du funnet Kokalakrits som Jan nevner...? eller har du sett på Kordistos som jeg nevner? Desto mer man ser på desto mer usikker blir man ![]() JO NÅ FANT JEG KOKALAKRITS... HAR SETT PÅ DEN OG, MEN MENER DEN VAR FULLBOOKET. |
![]() |
|
|