Citat:
Ursprungligen postat av Netwolf
Ja, det var synd, men vi hann inte reka. Vi chansade, men det gick inte hem. Var dock inte så jätteförvånad ändå, med tanke på närheten till turistfällehamnen.
Kommer ihåg en grej till. Vi beställde mat och vin samtidigt, men "Carl" skrev inte upp nåt. Vi fick vinet. "Carl" frågade då om vi ville ha bruschetta, vilket vi avböjde. Vi smuttade på vinet i godan ro. Då kom "Carl" igen och skulle ta upp matbeställning. Han svamla nåt om att han inte hörde, vid den första beställningen.. 
Förmodligen ville han sälja på oss förrätt, samt att vi skulle dricka ur vinet, så att han kunde sälja en flarra till.
/Netwolf
|
Bra att veta att man aldrig ska gå dit...
På alla veckor i år har vi bara en restaurang på svarta listan och det är Adama i Platanias.

Där försökte jag beställa in husets vin men då sa servitören att det var så dåligt...men då får de väl ta bort det från vinlistan då

Alla andra beställde såklart in dyrt flaskvin då men vi tog öl i stället

Sen fick jag in en ljummen kleftiko...när jag klagade sa de att aldrig någon klagat tidigare...

Den var alltså hur torr som helst och bara värmd, eller skulle varit värmd...osten var inte smält! Klagade en gång till men fick ingen kompensation eller avdrag på notan

Så varning för Adama!
// Malin