![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej Sunny,
Vi har haft hus i Grekland många år nu och aldrig sett en vägglus. Men det finns säkert på vissa håll. Vi stänger alltid resväskorna när vi packat ur och har dem stängda tills vi skall packa för hemfärd. Ylva |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag hänger också upp en del kläder. Det är ju inte så kul att gå ut i en skrynklig klänning. Vill man vara extra försiktig rekommenderas att skaka av plaggen innan de packas ner för hemresan. Det här är de tips som Anticimex har på sin hemsida.http://www.anticimex.com/se/Foretag/...skor/Vaggloss/
Eva |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi packar alltid upp väskan ute då vi kommer hem, allt som kommer in i huset går via tvättmaskinen.
Jag har hört om ett hotell som har haft allvarliga problem med vägglöss. Vi småplanerade att besöka detta men då jag läste på om det så hittade jag att en researrangör hade sagt upp avtalet med omedelbar verkan. Då jag läste vidare i olika forum så hittade jag till slut ett par oberoende(?) personer som påstod att hotellet hade stängt igen för att de hade vägglöss två år efter varandra. Hotellet var öppnat på nytt men det var svårt att riktigt få fram om det verkligen var sanerat. Det ingår inte längre i någon svensk arrangörs utbud. Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
![]()
Jeg tager ingen specielle forholdsregler hverken før, efter eller under ophold i Grækenland og har aldrig se eller mærket en væggelus. Måske jeg bare har været heldig?
|
![]() |
|
|