![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag var lite tvivlande att klara "5-kilosgränsen" denna gång. Badskor, cyklop och snorkel väger ju en del.
Men, det gick galant även denna gång. 4950 g blev vikten på ryggan, packad för 11 dagar. Måste få tillägga att det är kallt här i Sverige, att komma från 35 graders värme med ljumna nätter till vanlig svensk sommar var inte kul... |
|
||||
|
||||
![]()
Imponert !
![]() Jeg jobber med å komme under 15 kg. og da har jeg håndbagasje i tilegg, men så mye jeg vil ha med for å gjøre min ferie både komfertabel og hyggelig ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() I höst till Tilos klarar vi oss nog med ett handbagage ....det är så jäkla skönt att slippa köa vid bagageband och skönt att släpa på en tung väska. Men som sagt den dag jag upptäcker att semestern blir sämre med mindre bagage så tar jag större väska. Alla måste ju trivas med sin packning!! Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
När jag åkte med en väninna så skrattade hon åt min resväska
![]() Hälften av kläderna hade jag inte använt ![]() Ska till naxis nu den 1 sep, undra om det är lite kallare då, än nu när vi var där? Nu var det verkligen göörvarmt, så man kanske får packa ner något långärmat....Men som någon skrev, på dagen är man ju vid havet, och då har man ju i princip inga "kläder" på sig. Och listor, jag älskar att skriva "packanerlistor" ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det kan blåsa kallt i sept så något eller ett par varmare plagg kan behövas. Jag tar alltid med ett par långärmade plagg vid resor i början eller slutet av sommaren. Skönt att ha en kofta att lägga över axlarna om vinden blir kall.
Eva |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
|
|