![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() - så skylder jeg min datter å fortelle at disse barna har vært sikret i bil ( og ellers) etter alle forskrifter helt fra den eldste ble født og frem til de var store (høye) nok til å sitte uten "pute" ![]() De har aldri sittet på noens fang (ikke mitt heller ![]() Min datter har e n gang tatt lokalbuss med barna, da var vi alle på ferie på Mykonos, turen var kun på få km, fra der vi bodde og inn til byen. - det var en skrekkopplevelse for henne, fordi bussen var så full og de ikke fikk sitte. Overfylte busser, er vanlig på øyene i Hellas i høysesong, de er vel heller ikke å anbefale? - det er ikke alle som ønsker å leie/kjøre bil selv i Hellas. Da står charter igjen, med transferbuss og gangavstand mellom hotellet og nærmeste strand ( - og være der) for de som m å ta ferie i høysesong og er en stor familie, m e n det s å dyrt ![]() - at min familie nok måtte være hjemme og kjøre trygt i bilen sin ![]() ![]() I Hellas har de altså brukt endel taxi de få gangene de har vært der. Jeg skrev "sitte på fanget" , men de k a n jo sitte med ett bilbelte sammen de to yngste, det er vel i tilfelle bedre? Mulig det var det de gjorde, jeg vet ikke, men skal sjekke det med dem ![]() Citat:
![]() - og f o r s t å r selvsagt sjåførene dersom de mister lisensen med 5 passasjerer i bilen! Men da må det altså være innskjerpet/nytt..., eller ? Fortsatt vil jeg gjerne vite om vår familie er de eneste som har vært så uansvarlige når de er på ferie, eller om det er flere 3 barnfamilier som h a r brukt taxi i Hellas, og om noen til og med har gjort det i år ![]() |
|
|