![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Alla
![]() En sista gåta innan avfärd till Grekland ![]() Var är vi nu? //PA ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kunde vara på Karpathos.
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
milos
![]() //maji ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kreta?
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej Bägge
![]() Nej Och inte där heller //PA ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Liknar väldigt mycket en strand (kommer inte ihåg namnet) som vi "klättrade" ner till på Skopelos. Men å andra sidan finns det en mängd stränder av denna sort.
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej Thomas P
Citat:
Inte Skopelos. //PA ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Är det på Ithaka
![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Monastiri på Antiparos ser ut så där på ett ungefär men utan cisterner och annan skrot. Saknar väg så man måste gå eller komma med båt.
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej MickeKöping
![]() Citat:
//PA ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Symi?
/ Anne ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Då försöker jag med Meganissi?
![]() Undrar vart resan bär i år förresten, fast det vill du ju förstås inte avslöja. Bäst att bara vänta på nya, spännande bildgåtor antar jag. ![]() / Anne |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Anne
Citat:
![]() Årets ö-luff startar på måndag, flyg till Chania och övernattnig där för busstur till Chora Sfakion på tisdag morgon och sedan färja till ön Gavdos. Efter Gavdos blir det lite rundtur på Kreta. Eventuellt besök på någon/några av de små öarna i sydost. Nu för tiden har jag en liten dator, som jag tar med, om jag hittar Wifi kan det bli en och annan dag på bloggen. ![]() //PA ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nämen oj, inte skulle jag ha trott att du avslöjar vart ni ska resa. Kreta blir säkert jättefint. Trevlig resa!
![]() ![]() För mig blir det tyvärr ingen Grekland i år. ![]() Njuter desto mer av allt det ni andra delar med av era resor. Men jag måste ju gissa på bildgåtan också....Alonissos? ![]() / Anne |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Anne
![]() Citat:
![]() Inte Alonissos, men du närmar dig! ![]() //PA |
|
||||
|
||||