![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag har som sagt tidigare aldrig ens reflekterat över att det skulle bli problem för den som sitter bakom om jag fäller sätet. Jag säger som Vilma, händer det och jag skapar problem, be mig snällt och vänligt att fälla upp så löser det sig säkert |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
För 2 år sedan tackade jag nej på incheckningspersonalens fråga om nödutgång på en SAS-flygning från Aten. Tänkte att det finns de som behöver dem bättre än jag... / 190 cm
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
He he, den var go! Tänk vad skönt att vara först ner till bagagebandet innan någon annan är där. Och med riktig tur är man först ombord på eventuell transferbuss också. Sen blir skillnaden inte riktigt lika stor eftersom vi ju kommer fram till hotellet ungefär samtidigt. ![]() ![]() ![]() Citat:
Citat:
Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Citat:
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Om det hänger på om den som sitter framför fäller sätet eller inte att semestern får en trevlig start och du ska vara glad då skulle jag inte chansa utan stanna hemma... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Måste gå in och kika på Thomas Cook igen om hur det står med fälla säten. Kanske jag kan skicka över. Får man göra de då? Kul tema detta blev. Men visst luktar det tokigt snålt. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det gick ej att gå vidare nu när vi bokat sittplats ( synd va?) . Men kan se de klart och vet att när man klickade på stolarna på bilden så kom det upp olika typer.
Jaha de va de . Har vi fler som ska flyga med Thomas Cook ? De hade varit mkt roligt att veta hur nästa fick. Äh lägger det åt sidan nu , vet att vi sitter på säte 5 med min man samt vår son ( han fyllde 20 år i går ![]() Ingen extra benplats . Kan fälla sätet bak samt vi kommer till underbara Grekland igen efter 3års paus ![]() Birgitta som först ska jobba hela sommaren först innan det blir semester. |
|
|||
|
|||
![]()
...och vi kommer ju också till Grekland med Thomas Cook med fällbara säten utan att betala en krona extra....Jag förstår fortfarande inte vad man köper egentligen.
Men vi är ju alla nöjda! ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Här är en till som inte förstår, jo, att man köper något extrapaket, med mat och dryck längre fram i planet, så långt är jag med. Men att betala för att få ett säte?
Det är ju inte som att åka tåg, på vissa sträckor får man ju lov att åka med, men man är inte garanterad en sittplats om man inte köpt det speciellt. 80 kr är ju visserligen ingen enorm avgift, men jag säger som du Lissi, vad är det man köper egentligen? Senast redigerad av Hellen den 2012-06-15 klockan 15:58. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
NORWEGIAN er det eneste av selskapene vi har reist med hittil som tilbyr oss å betale for sitteplassene, da kan vi også velge de plassene vi ønsker. For all del, alle h a r sitteplasser, men argumentet ( salgstrikset) deres er at vi skal være sikre på å få sitte ved siden av reisefølget vårt! Vi har a l d r i benyttet/betalt for denne tjenesten , men vi har alltid fått sitte ved siden av hverandre ![]() At det skulle finnes både fellbare og ikke fellbare seter på flyene, og at man evt kan betale for å få fellbare er h e l t ukjent for meg ![]() |
![]() |
|
|