![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Ios är en fartfylld ö och otroligt vacker! Ni kommer ha det fantastiskt!
Lite tips: Hyr moped/fyrhjuling och åk över till de andra stränderna också. Ät på Harmoni (mexikanskt, ligger vid Mylopotas, utsikt över havet... De spelar livemusik och otroligt harmoniskt ställe) Finns många mysiga restauranger! Tips på boende: Lofos Village Hotel, jätte fint och fräscht hotell som ligger vid Chora, romantiskt hotell med otroligt bra personal, pool, fräscha rum och nära till allt med en otrolig utsikt. Hoppas ni får det kanon!! |
|
||||
|
||||
![]()
Janne! Antingen har du fel eller också har jag blivit lurad och uppkörd, köpte nämligen 3 flaskor lokalproducerat IOS vin igår.... rött, vitt och rosé...
köpte det av tobaksaffären strax ovanför pegasus fanns tydligen ytterligare en vinare på delphini market som syrran sett... angående fotboll så är det vid torget ett bra val, men vill man ha engelsk kommentator istället för grekisk kan man gå på fun pub på huvudgatan! |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har mycket svårt att tro att vinet är producerat på Ios. Nästa gång får du fråga var vinrankorna växer. Jag har då aldrig sett några.
|
![]() |
|
|