![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Håller på (efter Sverjje förstås) på Spanien. Tror inte på Spanien i år tho. Världens 2 bästa spelare till trots, Iniesta och Casillas.
Man vinner helt enkelt inte tre i rad. Man blir mättad, och det straffar sej på den här nivån... (se barca) Blev imponerad av Grekland ikväll! vänligen, Zlatan / Forza |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Ryssland !! ![]() Ska bli spännande att se vart det leder !! ( efter helgens matcher är de kanske helt bortglömda, p g a Holland.Tyskland och Spanien ) Total njutning fram till 1 Juli ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag också, i alla fall andra halvlek. De spelade mycket bättre än vad jag förväntat mig.
De såg riktigt farliga ut. Kan gå långt. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Det kändes bra att börja bonus semesterveckan på en taverna med tv och se Polen - Grekland med sonen. Förra gången vi var här var det samma sak, skillnaden var då att den matchen van Grekland EM guld. Vilka minnen!
// KR |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Danmark slår Holland !! Alla lag har inte spelat än.men det känns som det kan bli ett EM att komma ihåg. ( som VM 1994 ) |
|
||||
|
||||
![]()
GRATTIS Danmark!!!!!
![]() ![]() ![]() /Kerstin ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mina lag i fotboll är på klubbnivå Chelsea och Barca, och på nationsnivå är det Sverige och Spanien. Det innebär ju att jag håller på Sverige så långt det bär, och sen är det Spanien som gäller.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ta det lugnt alla ni fotbollsnördar
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|