![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag fick oxa virusvarning, men tryckte pa knappen enda ...
Lucky ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Men, det finnes inte en tillstymmelse till virus i detta videoklipp. På min dator snurrar alla upptänkliga antivirusprogram och lite till.
Och. man behöver alls ej vara inloggad på Facebook för att videoklippet kunna beskåda. Mitt råd till den tvehågsne är att se över internettrösklar och hårt skruvade attackskydd. Arne |
|
||||
|
||||
![]()
Det fanns de som lade ut handdukar på solstolarna på Aktí Chára - Kreta Platanés - nu när jag var där. Vad jag har svårt att förstå ... Vad spelar det för roll om jag ligger på kort- eller långsidan av poolen, nära baren eller en bit ifrån? Huvudsaken är väl att jag får en stol!
Hmm!! När jag tänker efter så gick min väninna ut en tidig morgon med två handdukar ... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej! Kul klipp
![]() ![]() Carola |
|
||||
|
||||
![]()
En sen kväll kom vi till G-poulios beach hotel, där vi då bodde (Kreta). Förundrad såg jag alla bra platser runt poolen uppbokade med handdukar. Endast en rådig (?) hustru hindrade mig från att slänga samtliga handdukar i poolen!
/Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Detta skulle inte Arnes rådiga hustru kunna sätta emot!!
![]() Skulle inte vilja heller,,,, Hustrun. |
|
|||
|
|||
![]()
Ha, ha..dette fenomenet trodde jeg bare fantes på Gran Canary. Der var faktisk gjester ute ved bassenget for å kapre senger senest klokken 6. Mest eldre mennesker
![]() |
![]() |
|
|