![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Igårkväll kom vi hem ifrån 14 dagars resa till Chios och Samos! Chios var en fin ny ö för oss
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jag får nog försöka få ihop ett resebrev från den ön så småningom ![]() Sedan lämnade vi Chios med båten Mytilini mot Samos en av dom blåstfria dagarna, så det blev en fin båttur ![]() Vi har varit på Samos 2 gånger förut och då bott i Kokkari! Senast var det ca 20 år sedan ![]() Det var faktiskt finare där vad jag hade väntat mig (fördomar ![]() Vi hyrde bil i 3 dagar och åkte runt. Detta resulterade att Leif fick ryggskott av säterna som inte passade hans rygg ![]() ![]() ![]() Vi tänkte att va gott och komma hem till värmen, men vad kom vi till?? 7 plus här hemma i morse ![]() Drygt 1000 bilder blev det i allafall ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Du skulle ha låtit bli att åka till Sverige.... Idag känns det som om värmen har kommit för att stanna.
|
|
||||
|
||||
![]()
Hoppas du skriver ett resebrev från Chios med många foton. Det är en ö som jag funderat på att resa till. Jag som gillar Lesbos skulle nog falla pladask för Chios.
Eva |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi bodde på Karfas, men åkte mest runt
![]() ![]() ![]() Tävlingsbilderna är klara ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Välkommen hem Riitta och Leif. Ni verkar ha haft det bra, trots ryggvärken (känner igen det från min bärare).
Vi emotser också en reseberättelse, gärna med foton. Ni bägge är ju så bra på att fota. Och naturligtvis har ni nästa resa inplanerad! ![]() Birgitta. |
![]() |
|
|