Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2005-12-04, 18:13
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: varfor tror du att

Citat:
Ursprungligen postat av Ivi
Måste dock säga att värmen under sommarmånaderna har jag fått svårare och svårare att stå ut med, därför reser jag helst under våren och hösten.

Ivi
-"endast" 132 dagar kvar
Jo vi lovade oss efter helvetesvärmen i somras på SYMI att ALDRIG åka till Grekland på sommaren mer..Därför blev det en nyårsresa och en aprilresa i stället.....Så hittade jag ju JÄTTEBILLIGA flygbiljetter i juli och ..JA såklart så blev det en sommarresa till !!!!
Det måste väl vara kärlek det till detta land!!!

Lissi
Svara med citat
Gammal 2005-12-04, 18:23
Inge Inge är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: apr 2005

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi
Jo vi lovade oss efter helvetesvärmen i somras på SYMI att ALDRIG åka till Grekland på sommaren mer..Därför blev det en nyårsresa och en aprilresa i stället.....Så hittade jag ju JÄTTEBILLIGA flygbiljetter i juli och ..JA såklart så blev det en sommarresa till !!!!

Lissi
I hellas bestemmer man selv når man vil oppsøke skyggen. Det er verre med det i Norden!
Svara med citat
Gammal 2005-12-04, 20:31
Tittis avatar
Titti Titti är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2005

Anledningen till att jag har fastnat för Grekland är, att jag känner mig tryggare där. Människorna känns rejäla och vänliga. Det är inte svårt att hitta lugna och vackra platser. Och så är det ju den grekiska maten, som är så god och nyttig.

Titti
Svara med citat
Gammal 2005-12-10, 17:35
dimitriss avatar
dimitris dimitris är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2005

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi

Lissi
Men.... ni har lovat er att ALDRIG åka till Grekland på sommaren

dimitris
Svara med citat
Gammal 2005-12-10, 19:44
Lisbeth K Lisbeth K är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2005

I snart 26 år har jag återvänt till Grekland, aldrig har jag blivit lurad eller bedragen av en Grek!

Jag har allltid känt mej välkommen, även om jag varit där ubder den mest hektiska turistperioden av alla.
Ett par gånger har jag blivit frestad att besöka andra länder, där har jag (av otur eller...) blivit lurad på pengar och oförskämd bemött......
Jag behöver inte fler "bevis", Grekland är som min 12 åriga dotter har skrivit in på min mobil som välkomst hälsning: GREKLAND =BÄST!!!!!!!!!!!!!!!
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:51.