![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() (Ja, jag tycker också synd om de som blir drabbade) |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Lissi - som oftast funnit billiga biljetter på SAS. Tryggt och bra så länge det varar! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
SAS som er et flybolag med gamle fly, gamle tanter som jobber ombord og som har fått tilføre langt mere kapital de senaste åren enn selskapet er verdt og burde ha varit erklært konkurs for mange år siden!
Sist jeg fløy med dem, Athen til København og videre til Oslo så var store problemer med de gamle toalettene, ikke så kul! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Lufthansa köper upp SAS och får ett nav i Skandinavien. Blir fint det! Åldern på kabinpersonalen däremot vet jag inte om det egentligen spelar någon roll... |
|
||||
|
||||
![]()
Hvad er fel på gamle tanter? Bemærker jeg lidt chauvinisme her
![]() Mette |
|
||||
|
||||
![]()
Håller med Mette!
Blir nästan förb-d när du skriver om "gamla tanter" ![]() ![]() ![]() Dan kan bli förstörd på mindre. Birgitta |
|
|||
|
|||
![]()
Det är ju det jag gillar mest SAS, "tanter " som inte bara kan stava till service, utan också faktiskt vet vad ordet innebär
![]() ![]() På Ryan air behövs väl ingen service? Där sköter ju passagerarna allt själv efter vad jag fattat. ![]() Förlåt utsvävningen... Hoppas allt löser sig för de drabbade av Ryans indragningar..inget kul att få semestern förstörd! Lissi |
![]() |
|
|